1+1 garancia kiterjesztés
Az Einhell termékeknél lehetősége van arra, hogy a garanciát 12-ről 24 hónapra bővítse - és mindezt természetesen teljesen ingyen!
Mindössze annyit kell tennie, hogy a vásárlástól számított 90 napon belül online regisztrálja Einhell RED* termékét. A regisztrációs folyamat részletes leírását az alábbiakban olvashatja.
A garancia kiterjesztése jelenleg csak Németországban, Ausztriában, Svájcban és Magyarországon lehetséges az érvényes (7-jegyű és alfanumerikus, vagyis számokból és nagybetűkből álló) sorozatszám megadásával!
A garancia nem terjeszthető ki az alábbiakra:
- Ipari célra használt Einhell termékekre
- Az Einhell outletjében vásárolt másodosztályú termékekre
- Harmadik fél vagy magánszemély által tovább-, vagy újraértékesített Einhell termékekre
- Szervezetek és vállalkozók által vásárolt és használt Einhell termékek
* Az Einhell RED az alábbi márkákat foglalja magában: Einhell Red, Einhell Classic, Einhell Home, Einhell Expert, Einhell Expert Plus, Einhell Professional, Einhell Blue, Einhell Car Classic. A márkajelzést a csomagoláson, a kezelési útmutató borítóján, és a közvetlenül a termékre rögzített típustáblán tekintheti meg.
Hogyan is működik ez? Pofonegyszerű!
Olvasson utána
Első lépésként ismerje meg az Einhell garancia koncepcióját, és annak szervizelési folyamat közbeni alkalmazását.![]()
Regisztráljon és jelentkezzen be
Hozza létre felhasználói fiókját. Ha már rendelkezik fiókkal, akkor jelentkezzen be.
Kérvényezze a garancia kiterjesztését
A belépést követően regisztrálja az Einhell RED terméket a fiókjában, majd töltse le a garancianyilatkozatot, amely személyesen Önnek készült.
Einhell - Szerviz futár szolgáltatás
Szolgáltatásunk az Ön kényelméért - így működik!
Szerviz futár szolgáltatásunkat a vevőink számára is kényelmes ügyintézés érdekében hoztuk létre!
Szervizünk Budapesten található, ezért ha Ön vidéken lakik, ingyenesen elszállítjuk meghibásodott Einhell termékét a garancia időtartama alatt.
A termék beérkezését követően szervizünk megvizsgálja a gépet. Amennyiben a garanciális igényt jogosnak találjuk, a szükséges javítások elvégzése után, szintén díjmentesen küldjük Önnek vissza a cikket (illetve szükség esetén egy új terméket). A szolgáltatás budapesti cím illetve lejárt garancia esetén díjköteles!
Amennyiben a meghibásodott termék személyes behozatala mellett dönt, illetve további információra van szüksége, szervizünk elérhetőségét megtalálja az alábbiakban.
Futár rendelés
Einhell - Szerviz
Nekünk számít az Ön elégedettsége. Tudjon meg többet szervizszolgáltatásainkról.
Termékekkel kapcsolatos kérdést szeretne feltenni, vagy szervizszolgáltatásainkat szeretné igénybe venni? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Készséggel állunk rendelkezésére. Szerviz csapatunk hamarosan jelentkezik Önnél. Hívását fogadjuk, és megválaszoljuk minden kérdését.
Hétfőtől csütörtökig az alábbi időpontokban érhet el minket: 9:00 - 17:00. (Ebédidő: 12:00-12:30)
Az alábbi telefonszámokon érhet el minket:
Telefonszám: 06-1-237-04-94
Mobiltelefonszám: 06-30-229-2965
Mobiltelefonszám 2: +36 30 685 2162
Megrendelt alkatrészekkel kapcsolatos információk: +36 30 416 8491
Fax: +36 1 237 0495
Az online űrlap segítségével kapcsolatba léphet szerviz csapatunkkal.
Különleges esetekben az alábbi címeken léphet velünk kapcsolatba:
Ügyfélszolgálat: [javascript protected email address]
Mintabolt: [javascript protected email address]
Szerviz: [javascript protected email address]