1+1 garancia kiterjesztés
Az Einhell termékeknél lehetősége van arra, hogy a garanciát 12-ről 24 hónapra bővítse - és mindezt természetesen teljesen ingyen!
Mindössze annyit kell tennie, hogy a vásárlástól számított 90 napon belül online regisztrálja Einhell RED* termékét. A regisztrációs folyamat részletes leírását az alábbiakban olvashatja.
A garancia kiterjesztése jelenleg csak Németországban, Ausztriában, Svájcban és Magyarországon lehetséges az érvényes (7-jegyű és alfanumerikus, vagyis számokból és nagybetűkből álló) sorozatszám megadásával!
A garancia nem terjeszthető ki az alábbiakra:
- Ipari célra használt Einhell termékekre
- Az Einhell outletjében vásárolt másodosztályú termékekre
- Harmadik fél vagy magánszemély által tovább-, vagy újraértékesített Einhell termékekre
- Szervezetek és vállalkozók által vásárolt és használt Einhell termékek
* Az Einhell RED az alábbi márkákat foglalja magában: Einhell Red, Einhell Classic, Einhell Home, Einhell Expert, Einhell Expert Plus, Einhell Professional, Einhell Blue, Einhell Car Classic. A márkajelzést a csomagoláson, a kezelési útmutató borítóján, és a közvetlenül a termékre rögzített típustáblán tekintheti meg.
Hogyan is működik ez? Pofonegyszerű!
Olvasson utána
Első lépésként ismerje meg az Einhell garancia koncepcióját, és annak szervizelési folyamat közbeni alkalmazását.
Regisztráljon és jelentkezzen be
Hozza létre felhasználói fiókját. Ha már rendelkezik fiókkal, akkor jelentkezzen be.
Kérvényezze a garancia kiterjesztését
A belépést követően regisztrálja az Einhell RED terméket a fiókjában, majd töltse le a garancianyilatkozatot, amely személyesen Önnek készült.
Einhell - Szerviz futár szolgáltatás
Szolgáltatásunk az Ön kényelméért - így működik!
Szerviz futár szolgáltatásunkat a vevőink számára is kényelmes ügyintézés érdekében hoztuk létre!
Szervizünk Budapesten található, ezért ha Ön vidéken lakik, ingyenesen elszállítjuk meghibásodott Einhell termékét a garancia időtartama alatt.
A termék beérkezését követően szervizünk megvizsgálja a gépet. Amennyiben a garanciális igényt jogosnak találjuk, a szükséges javítások elvégzése után, szintén díjmentesen küldjük Önnek vissza a cikket (illetve szükség esetén egy új terméket). A szolgáltatás budapesti cím illetve lejárt garancia esetén díjköteles!
Amennyiben a meghibásodott termék személyes behozatala mellett dönt, illetve további információra van szüksége, szervizünk elérhetőségét megtalálja az alábbiakban.
Futár rendelés
Einhell - Szerviz
Nekünk számít az Ön elégedettsége. Tudjon meg többet szervizszolgáltatásainkról.
Termékekkel kapcsolatos kérdést szeretne feltenni, vagy szervizszolgáltatásainkat szeretné igénybe venni? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Készséggel állunk rendelkezésére. Szerviz csapatunk hamarosan jelentkezik Önnél. Hívását fogadjuk, és megválaszoljuk minden kérdését.
Hétfőtől csütörtökig az alábbi időpontokban érhet el minket: 9:00 - 17:00. (Ebédidő: 12:00-12:30)
Az alábbi telefonszámokon érhet el minket:
Telefonszám: 06-1-237-04-94
Mobiltelefonszám: 06-30-229-2965
Mobiltelefonszám 2: +36 30 685 2162
Megrendelt alkatrészekkel kapcsolatos információk: +36 30 416 8491
Fax: +36 1 237 0495
Az online űrlap segítségével kapcsolatba léphet szerviz csapatunkkal.
Különleges esetekben az alábbi címeken léphet velünk kapcsolatba:
Ügyfélszolgálat: [javascript protected email address]
Mintabolt: [javascript protected email address]
Szerviz: [javascript protected email address]